مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 14:222022-05-17سياسي

یادداشت| روابط عمومی یک جایگاه مهم در نهادهای خصوصی و دولتی


مدیران نباید اجازه دهند روابط عمومی از جایگاه و کارکردهای اصلی خود سقوط کند زیرا این کار یعنی سقوط اعتماد، اعتقاد و اطمینان مخاطبان که بازسازی آن نیازمند صرف هزینه بسیار و زمان بر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، امیرحسین ضیایی پور فعال رسانه ای طی یادداشتی نوشت: بشر با پایه گذاری اولین بنیادهای تمدن، لزوم پرداخت به اصل ارتباط را دریافت و به تبع آن تعاریف ارتباطات نیز وارد فازهای پیچیده تری شده و ضوابط و اصول ساختارمندی برای یک ارتباط دوسویه و پایدار بین سازمان ها و جامعه را تحت عنوان روابط عمومی و ارتباطات پدید آورد.

  در واقع روابط عمومی شالوده و استوانه اصلی و اساسی ایجاد ارتباط موثر و تاثیرگذار بین سازمان و مخاطبان است که هیچ وقت نباید اجازه داده شود این موقعیت حساس و خطیر دچار تزلزل و فروپاشی شود زیرا صدمه دیدن روابط عمومی باعث صدمه دیدن و سلب اعتماد افکارعمومی از سازمان میشود که برگرداندن این اعتماد خیلی سخت و دشوار میشود.

روابط عمومی در سازمان ها ماننده بازیگرانی هستند که افکار عمومی جامعه را محو تماشای خود نموده و آن ها را برای انجام ماموریت های سازمان با خود همراه می کند.

  روابط عمومی به خودی خود برای مخاطبان و مردم آگاهی و شناخت، نسبت به سازمان و یا یک برند، محصول و یا خدمات ایجاد نموده و به ارتقای شانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| روابط عمومی یک جایگاه مهم در نهادهای خصوصی و دولتی

یادداشت| روابط عمومی یک جایگاه مهم در نهادهای خصوصی و دولتی